Xuntança Sober 4 de Junho de 2011

Saibam quantos esta virem, que de ordem e mandato de Nosso Senhor Dom Roi Xordo, digo para juntar a nossa benquerida, benemérita e abenzoada Grei polos pagos de onde ele vinha a viver, nas ladeiras da Riboira Sacrata do Sober, de Vicetto e Manuel María, terra esgrevia, senlheira e baril, inzada, ajardinhada e engalanada de doces e femeninas vides deitadas núas ao Sol nas outas bocarribeiras do Sil.

Ao recendo do vinho, achegaremo-nos ao Palácio de Sober, sorprendente Hotel de Cinco Estrelas e ainda mais estralos, a certificar que os tem porque os merece, e catar, cantar e gabar ali os vinhos que a Denominaçom de Origem e o seu Presidente José Manuel nos oferecerá, com o Alcalde de Sober a frente, que também tem a honra de ser Irmandinho. Suponho poderemos pedir e contar tamém con umhas pezas da Banda e Orquestra Filantrópica de Sober, para amenizar os acepipes e os entreactos.

Chegaremos por ali o dia 4 de Junho, com o cheiro do estío, polas 12 horas do dia, umha hora crónica para bem provar vinhos e despois de o fazer criticamente, passaremos à Capela para entronizar Cavaleiros que acreditem e coidemos merecen sê-lo. E seguidamente a umha frugal papatória , a nível das cinco estrelas do lugar e albergue. A “piece de resisténce” da comida será um Xarrete avec Compota e Puré de Castanhas.

Os nossos Síndico e Preboste tenhem inspeccionado o lugar e apesar da sua exigência, dam fé e certifican que pode ser merecente de umha Juntança Irmandinha, o qual eu, o Secretário Perpétuo, somente retransmito sem filtrar nem ter raçom algumha para duvidar ou pôr em questom as suas palavras, que para mim e alguns mais son muito respetaveis e ainda mais nos tempos que corren, que no te podes fiar nem do FMI nem do teu pai.

Fazede favor de avisar si assistides, e isto é todo quanto vos tenho que comunicar, desejando vos encontrar no lugar de autos na data senhalada com o desejo de ter un dia tan grande que a sua recordacom e memória figure nas nossas lápidas, para inveja de quantos as leerem num futuro muito lonxano.

Um abraço a todos e a mandar a este que o é, para o que seja de serviço,

Giuseppe Paussatta
Secretário Perpétuo con “Animus Perdurandi”