Xuntança Santiago, 21 de Março de 2015

De ordem e mandato do nosso Roi Xordo e por encomenda do nosso Secretario Perpetuo, desde o alem,

FAGO SABER

A todos os arriscados Irmandinhos da Irmandade dos Vinhos Galegos, a todas as Confrarias vinicolas e enogastronomicas amigas, de alem e aquem Minho, e a todos os que este escrito virem, lerem, escoitarem ou presentirem, que o Supremo Sanedrim de esta muito nobre, ilustre, munífica, farrista, gauderia, liberal, benéfica, hedónica e incluso abnegada IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS em reunião realizada o dia 1 do mes de março em que andamos, decidiu ratificar, pois temos que andar com a data do equinocio que de serio não admite apanhos nem cacicadas, a anunciada juntança de Santiago de Compostela e consequentemente.

CONVOCAR CAPITULO CORRESPONDENTE AO EQUINOCIO DE PRIMAVERA PARA O DIA 21 DE MARÇO EM COMPOSTELA,
com a seguinte programação:

Polas 12 horas reunir-nos havemos no PAZO DE SÃO LOURENZO, onde decorreram os actos, e ao que se chega partido do inicio da estrada a Noia e tomando a rua que contorna o Campus Sur Universitario (imediato ao stadium da Universidade); em chegando, e depois dos saudos, abraços e parabens de rigor no Patio do Pazo, ajuste das capas e colocação dos chapeus, procedermos a:

- Cata de vinhos comentada:
Quatro vinhos brancos das D.O. Ribeiro, Rias Baixas, Valdeorras e Monterrei.
E outros quatro tintos das D.O. Ribeiro, Ribeira Sacra, Valdeorras e Monterrei.
Tentamos equilibrio entre adegas mais conhezidas e outras menos notorias.

- Tempo para manter as frequentes discrepancias sobre o aprecio a cada um dos vinhos catados e para informar aos catecúmenos que serám entronizados do procedimento a seguir.

- Entrada na Capela do Pazo onde os novos irmandinhos, conduzidos por seus padrinhos e recevidos polo Sanedrim, jurarám pola sua honra defender, divulgar e beber, beber, beber os bons e generosos vinhos galegos, com imposição de capas e medalha e palavras de benvinda do Preboste.

- Lamentavelmente (ainda que advertimos e aconselhamos com frequencia de tomar medidas) o Registo Especial de Membros Ausentes, geralmente baixas involuntarias, incrementa-se, polo que a lectura da listagem dilata-se casa vez mais. Deve confortarnos que esta chegada de irmandinhos ao alem seja gratificante para os que ja ficam alá e tenham menos presa en chamar por nos, polos que ainda não engrosamos a lista. Pos bem, leitura e lembranza nominativa dos irmandinhos no alem.

- Reconfortemos o corpo e alegremos o espiritu com a chegada da Primavera e do menú que temos elegido.e do que vos daremos cumprida noticia; escolhido polo irmandinbho Roberto Pereira e aceptado polo nosso secretario Angel Pascual; Anguiano e mais eu procuramos não desautorizalos.

- Depois do almoço, como sempre, fim de festa até que consideremos que o melhor é volver ao doce fogar, mentras inventamos explicações ou justificações.

RECORDATORIO:

Avisade. Comunicade que vindes.

Quero lembrar, por se esqucistes, que temos registada e clasificada a Grei nosa e subdividida em cinco grandes grupos: 1. Os assistentes entusiastas.- 2. Os dessistentes contumaces.- 3. Os que assistem sem avisar.- 4. Os que avisam sem assitir.- 5. Os erráticos, túzaros, inverosimeis e incontrolaveis. Quigeramos um grande grupo no número 1 e incluso, por defecto, no número 3 e poder prescindir dos grupos 2 e 4, deixando o 5 como notavel curiosidade.

Ja sabedes: comunicade com premura vosso apuntamente a, c.e.irmandadedosvinhosgalegos@gmail.com, e teléfonos 988228420 de Nemésio, 686964053 de Anguiano e 629259393 de Nacho. Se o facedes com tempo danos a oportunidade, conhezendo o número de "sursum cordas", de alugar uma "fregoneta" desde Vigo e outra desde Ourense.

É todo quanto, polo momento, vos queria dizer este vosso amigo e Preboste

Nemésio Barxa.