Xuntança Ribadavia 19 de Junho de 2010

Por ordem e Mandato do Nosso Gurú, o Nosso Druida, o Nosso Venerado Dom Roi Xordo, venho a convocar a nossa Ínclita, Ubérrima e Heteróclita Grei, ao Jantar consuetudinario solsticial a fim de celebrar o acto sacramental da uniom dos Homes consigo mesmos, actuando o vinho como catalizador do amor fraterno e reconciliaçom com a nossa humana condiçom, segundo o aforismo do Parménides, que quando o botarom fora os Troianos, rosmou: “E-che o que hai…”

Juntaremo-nos, Deus Volente, no Paço do Carvalho, em Sam Paio, Ribadávia, o próximo 19 de Junho, às 12 horas, celebrando primeiramente umha cata crítica, comentada e entreverada de ringorrangos e apostilhas.

Provaremos indulgentemente por volta de oito vinhos do Ribeiro, comprovando a melhora da plurivarietal D. Orige.

E passaremos seguidamente a umha invocaçóm na Capela polos Nossos Irmandinhos aguardando por nós no Eterno, além das Pandectas Pregoadas e Instruçoes a nom cuprir polos Irmandinhos, seguindo o velho ditado de “..nom fazer o que dizem, nem o que fazem, senom o que cada um lhe vem em gana, porque é bom para a saude”, como ben dizia Voltaire. Recordaremos ao nosso heterodoxo Prisciliano e rogaremos por ele, para que ele o faga por nós.

Passaremos ao Prandium ceremonial, consistente en iguarias da bisbarra, nomadamente Polvo cozido á moda de Arcos, Pementos Recheos da Arnoia , Xarrete em menestra de legumes e salada, Rosquilhas de Ribadavia e Tostado do Ribeiro, rematando com Queimada de Retirada.

Haverá regalos de camisetas da Irmandade, livros de “Terra Chá” e venda de libros de “Metafísica...” (30euros) e taças de prata (220 euros).Tambén recolheran, quem nom a tiver, a Oferenda do Irmandinho Dr.Gestal ao Nosso Senhor Dom Santiago.

Cada um aportará 45 euros para os gastos, desgastes e derramas a incorrer, e isto é todo o que vos informa e comunica este que o é, já que nom encontro outro parvo que o queira ser, o vosso Secretário das Actas e dos Actos.

E informade se vides ou nom, que nom há forma de contar os voluntários

Giuseppe Paussatta,
Secretário, Ditto “Ubérrimo Commendattore"