Xuntança Rectoral de Cobres, 22 de Outubro de 2011

A Necessária, Báquica e Dionisíaca Irmandade dos Vinhos Galegos, tem previsto se reunir, por ordem e Mandato do seu Roi Xordo, que transmitíu ao seu Preboste na Terra, e el, tomando uma cunca, dixo-me a mim que o fizera, pois alguem tem que trabalhar neste raio de Confrería.

Juntaremo-nos na Rectoral de Cobres, Casa de Randi e Juan Carlos Madriñán, tlf. 610 46 66 68 , ao passar a Ponte de Rande, como quem vai de Vigo cara Pontevedra, mais sem ir, desviar-se a dereita seguindo a web: www.rectoraldecobres.com

O dia 22, Sábado de Outubro, às 12 horas crónicas, canónicas e consuetudinárias, para proceder com o rito ancestral na Nossa Non-Sancta Confreria, consistindo em:

- Cata-prova benevolente dos nossos vinhos e os do entorno.

- Entronizaçom de Catecúmenos expectantes de serem admitidos na nossa ácrata, crítica e inconoclasta Confraternidade, com “Animus Bibamus et Gaudeamus”, porque “Multae sunt causae bibendi” nesta vida.

- Austero Almorço consistente em Mexillóns ao vapor, empada de Zamburinhas, Salmóm Marinado à norueguesa, de Randi, Pescada à Marinheira com ameixas, e Filhoas a la Mode de Riós. Vinho do Paço de Senhoráns, vestido com a marca da Casa.

E avisade se vades assistir, que temos “numerus clausus”, pois o lugar é pequeno e agarimoso, e anda muita gente petando na porta. Assim que informade a esta Secretaria ou como queirades, mais dezide algo, que nunca saen as contas dos que vamos ser, e o cozinheiro cabrea-se com nos e com razóm, porque quando um home tem razóm, hai que dar-lha.

Este que o é, para o que seja de mandar e de serviço,

Giuseppe Paussatta, Secretário, ditto Ubérrimo Commendattore

Ad Maiorem Gloriam Vinum Gallaecia!
Deus fratesque Vinum Gallaecia!
Sursum Corda!