Xuntança MONTERREI, 12 de Abril de 2008

Por Orde e Mandato do nosso Senhor dom Roi Xordo, venho a convocar a nossa grei, que já anda sedenta, a se juntar e reunir o dia doce de Abril as 12 horas do dia na Adega Palácio de Monterrei, na misma D.O., ao lado de Verim, Ourense.

E ali provaremos o vinho que com uvas, carinho e sabedoria, elabora o nosso Irmandinho D. Guillermo Diaz e que levou umha classificaçom de 90 pontos na escala internacional de Richter=Beckembauer, e que está de excelente para acima, segundo alguns afortunados tivemos oportunidade de o provar.

E umha vez catado o vinho e cuspidas as carabunhas das olivas que o acompanharám, seguiremos para o Castelo de Monterrei, amavelmente cedido por Cultura.

E ali começaremos por umha cata comentada e benevolamente crítica, dos vinhos dos pagos que abrangem a vista da paisagem arredor da Fortaleza.

Seguiremos à Igreja, onde terá lugar a nossa consuetudinária lembrança dos Irmandinhos que aguardam por nòs, e seguiremos para um almorço convivial de confraternidade organizado com carinho e esmero polo nosso Irmandinho aborigem, nativo e residente em Verim, D. Aduardo Coné, ainda que algums o chamam Castro, consistente em Acepipes variados para despistar o apetite, e Prato de Resistência Cabrito Assado, á Moda de Monterrei, seguido de tarta rechea famosa da Comarca, Cereijas em aguardente, café e xirupiga.

E confiando em que cada um poda voltar sano e salvo ao seu fogar, envio a presente convocatória, no dia da data, para que todos se den por avisados e que avisem se vam estar, que nunca sabemos quantos e quais somos, e se somos, assim que nom sejades túzaros e informade.

Umha aperta deste que o é, que lhe vamos fazer, se nom hai outro que queria selo, o Secretário Perpétuo das Actas Giuseppe Paussatta, ditto Ubèrrimo