Xuntança Manzaneda, 13 de Junho de 2015

Caros irmandinhos, como sempre, de odem e mandato do nosso Roi Xordo e por encomenda do nosso Segredario Perpétuo, que me fam para ocasiões como esta desde o alem,

FAGO SABER

a todos os, nesta ocassião mais que nunca, arriscados irmandinhos dos Vinhos Galegos e a todas as Confrarias báquicas e enogastronómicas amigas, com tudo carinho, assim como tambem a todos os que este escrito virem, lerem, escoitarem ou presentirem, que o Supremo Sanedrim de esta filantrópica (Pepe Posada dixit) IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS acordou

CONVOCAR CAPITULO CORRESPONDENTE AO SOLSTICIO DE VERÃO PARA O DIA 13 DE JUNHO (SÁBADO) EM MANZANEDA, LUGAR DE ROZAVALES, NO PAZO DA PENA.

Daremos alguns dados: O Pazo ocupa o coração da Terra de Trives, de grande beleza paisaxistica, de grande valor arquitectónico e cultural, assim chamado devido a um promontorio que emerge da rocha e serve de apoio á solaina. A sua fábrica é de principios do S. XVIII, devido á familia Domínguez Losada sendo um referente na economia, arquitectura e vida cultural da comarca; explorações de texteis, cria de gado cavalar e mular e vinho que exportavam a Inglaterra, Alemanha ou Nápoles. A localização em GPS 42 18 13.64 Norte e 7 14 18.42 Oeste. O Pazo fica totalmente restaurado.- Desde Ourense som 79 kmts. pola estrada OU-536, direcção Terras de Trives (aprox. 1'40 h.); pasado Trives, seguindo a mesma estrada, apenas a tres kmts., colher á direita a OU-0701 direcção Manzaneda (localidade medieval) e em 5 kts. chegamos a Rozavales e o Pazo. Desde Vigo, 180 kts., e desde Pontevedra, 190 kts,, chegar a Ourense pola AP-9 e A-52 e seguir a Trives-Manzaneda (OU-536); desde Compostela,180 kts., igualmente chegar a Ourense pola AG-59 e AG-53 e continuar com o trajecto expresado desde Ourense; desde A Coruña a distancia é superior, som 215 kmts. direcção Lugo pola autovia A-6, saida a Sarria-Monforte, passar Bóveda até P. de Trives e Manzaneda (Aos de A Corunha que se animem a vir a Irmandade há obsequialos com uma bica)

Bom, havemos reunirnos, como sempre, por volta do medio dia (12 horas) no aparcamento ou patio do Pazo para fazer um breve recorrido polas instalações, exposições etnográficas e vista panoràmica. Segundo nos distribuam entre o salão com chimenea e lucernario ou outras dependencias, iniciaremos a actividade da cata para a que temos dispostos 8 vinhos da mesma adega, da Ribeira Sacra, Dominio de Bibei. Dous brancos: “La Pola” (70% godelho, 20% albarinho e 10% donabranca) e “La Pena” (100% godelho).- Dous Tintos: “La Lama” (mencia, brancelhão e garnacha), 18 meses de crianza; e “La Cima” (monovarietal mencia) con 19 meses em barrica de carvalho francés e 18 meses engarrafada; degustaremos este vinho em cata vertical das últimas tres añadas, polo que completamos os 8 ditos (aclaração do número de vinhos a catar feita á minha preconvocatoria polo irmandinho Guillermo Diaz).

Entronização na capela.

E almoço, com a seguinte ementa:

Empanada Galega e Táboa de Embutidos de Manzaneda
Caldo Galego
Croquetas caseiras de castañas
Cabrito leiton asado 
Surtido de Postres: Filloas ou Torta de Castañas c/ chocolate, Torta de Leite, Torta de Requeixo e Noces e Bica
Auga e Viño “La Lama"
Café ou infusión
Licor de Herbas, Licor Café, Licor de fresa, Crema de Augardente

E como sempre FIM DE FESTA com animação propria.

SOLICITAMOS, um pouquinho de por favor, apontarse com tempo para que podamos saber número de confrares que nos acompanhar-am. Decide desde onde vides e se o fazedes em medios de locomoção proprios ou se podemos concertar algúm transporte público que atenda o eixe Vilagracia-Pontevedra-Vigo-Ourense (que de ser assim incluso poderia server para reducir a viagem dos que venham de Compostela; A Corunha é mais dificil, mas se vos animades podemos facer cábalas.

E ja sabedes, para todo, teléfonos: de Nemésio 988228420. de Anguiano 686964053, de Angel Pascual 636990336 e Nacho 629259393, o c.e. "irmandadedosvinhosgalegos@gmail.com"

Aquí ficamos, este Sanedrim impaciente e expectante agardandovos.

Um forte abraço de vosso

Nemésio Barxa.- Preboste.