JUNTANÇA EN HOMENAGEM E RECORDO A XOSÉ POSADA, SECRETARIO PERPETUO

Por orden e mandato do nosso Rui Xordo D. Manuel María Fernández Teixeiro, e actuando como amanuense do nosso Secretario Perpétuo D. Giusseppe Pausatta, venho a convocar á nossa ilustre, ubérrima, munífica, pándiga, pantagruélica. filantrópica, hedónica e incluso algo túzara (con perdâo), grei á Juntança que os meus dos mandantes decidirom, y assím mo trasladam, que se celebrará o día NOVE DE MARÇO, polo meio día, nas báquicas terras do Salnés e designadamente na cidade de Cambados e no Paço da Capitana, data escolhida para acrescentar alegría pola proximidade do equinoccio de primavera.

Do anterior, transcrevo o que me mandaron mentras levitavamos em, pola mina parte, submisa conversa.

E agora que colhemos entretidos ao Sr. Rui Xordo e ao Sr. Secretario, escanciando vinho e falando de Galiza, aproveitamos para acrescentar polo baixinho Anguiano e maís este servidor, que na Juntança dita queremos, e assim o propomos e sometemos a vosso parecer, que seja uma homenagem lúdica e sentida, festiva e emotiva a quem segue a ser nosso Secretario Perpetuo, para a que agardamos e encarecemos uma asistência profusa e abundante que faga feliz a Pepe, no dubidoso caso de que nos poda contemplar e que, na alternativa mais provavel, nós proprios nos sintamos confortados, satisfeitos, ditosos e contentos de confluir entre todos para festejar que Posada segue a ser o amigo que tivemos a fortuna de conhezer e retribuir-lhe com esta homenagem toda a alegría, amizade, divertimento e jovialidade que nos brindou, com tuda a sua generosidade e bonhomia.

E como Pepe foi todo alegría tratar havemos de que seja festa rachada, con cata de vinhos do Salnés, entradas abondosas, marisco a fartar, peixe, sobremesa (baixo a responsabilidade do nosso Irmandinho Nolo Daporta), queimada, música, cantos e a emoçâo de saber que celebramos a memoria do amigo como a ele houver gostado.

Passamos esta convocatoria com tempo bastante para que apartedes esse día 09.03.13 de qualquera outro compromiso. Mais adiante repetir-se-a com datos mais concretos da ementa; e insistindo na ladainha constante de todas as convocatorias (que aquí reitero) de que avisedes e nâo continuedes a amargar ao sofrido Secretario, que nâo fagades como sempre que vindes os que nâo avisam e nâo venhem os que se apontam.

É tudo o que tenho a vos dizer polo presente, este que o é, Preboste

Nemesio Barxa, abraços