Xuntança Camarinhas, 20 de Setembro de 2014

De ordem e mandato do nosso Roi Xordo e por encomenda do nosso Secretario Perpetuo

FAGO SABER

A todos os arriscados Irmandinhos, a todas as Confrarias vinicolas e enogastronomicas amigas, de alem e aquem Minho, e a todos os que este escrito virem, lêrem, escoitarem ou presentirem, que o Supremo Sanedirm de esta muito noble IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS em reunião realizada o dia 1 do mes de setembro em que andamos, decidiu ratificar a anunciada juntança de Camarinhas e consequntemente

CONVOCAR CAPITULO CORRESPONDENTE AO EQUINOCIO DE OUTONO PARA O DIA 20 DE SETEMBRO EM CAMARINHAS, com a seguinte programação:

Polas 12 horas reunir-nos havemos na Casa do Concelho, onde seremos recevidos polo Presidente de Cámara Municipal.

Seguidamente deslocaremonos até o FARO VILANO onde realizar-emos a cata comentada (vinos brancos do Ribeiro, das Rias Baixas, de Valdeorras, de Ribeira Sacra e de Monterrei), nossa lembranza aos irmandinhos no alem e mais um vinho com frutos do mar para repor forzas antes do

Almoço no Restaurante Arnela a base de parrilhada de marisco, caldeirada de peixe e sobremesas da casa, com vinho do Ribeiro, "Colección Costeira". Cafes, copas, canticos, etc.

Duas coisas se me permitides:

1. A data não resulta muito propicia para os viticultores e adegueiros; pusemos todo o interés em sinalar o dia mais acaido; primeiro o indeciso do tempo, que não dava seguranza de que a vindima comezase cedo ou se retrasa-se, impedia certeza para a escolha; depois a contumacia e teimosia do proprio Equinocio que se negou a mudar de data para atemperarnos ás necesidades dos nossos irmandinhos empresarios dos vinhos. Este Sanedrim tentouno todo com firmeza e boas razões, mas sem acadar o éxito pretendido. O Equinocio mantense no dia 21 e nos sometemonos a reunirnos o dia 20.

2. Imos a terras que não som de vinho e temos que promocionar nossos caldos; e sobre todo temos que demostrar agradecemento a nossos irmandinhos de mais ao Norde que atravesam longas distancias para achegarse as convocatorias, geralmente mais ao Sul, e permitir que disfrutemos da sua companha; alem de que na preparação de este convivio contamnos com a colaboração imprescindivel do irmandinho Antonio Edreira.

Sugerencia: se voc apontades com premura podemos estabelecer um sistema locomotivo desde Vigo-Pontevedra (e arredores) e desde Ourense, para facer mais agradavel o deslocamento, sabendo com a gente que se conta.

Como sempre o éxito depende de nos, de que avisemos com tempo de si imos ou não imos estar e de cumplir com o compromiso. Camarinhas é um "amor". Achegadevos e apontadevos.

Coidadinho com a estrada. Chegar é o interesante.

Como sempre, vosso.

Nemésio Barxa.- Preboste.