Pazo de Cabido, 4 de Outubro de 2008

De Ordem e mandato do nosso Senhor Dom Roi Xordo desde o Mais Alá, venho a convocar a nossa Polífaga, Profícua e Prospera Irmandade, a se reunir, aproveitando que anda a cair o equinócio, e non vaia ser que nos colha desprevenidos e despreparados.

E para isso, e para estudar a epistemología do vinho e a sua cultura, além de celebrar o quotidiano milagro de estar vivos e contentes de esta-lo, vimos a chamar a arrebato e ordenar a nossa Grei para se achegar o dia 4 de Outubro, sábado , as 12 horas, ao Paço do Cabido, do Irmandinho Xosé María Giraldo, em Baiom, a 3 kilómetros de Vilagarcía.

E alí disfrutaremos principalmente da boa companhía e do bom vinho do lugar, e provaremos as últimas fermentaçons, rezando fervorosamente para que as deste ano sejan ainda melhores, se for possível.

Acompanharemos os "Alvarinhos" com umhas ostras, empadas de mariscos e alguns peixes da Ría para lhes dar justiça, e bem contentes e felizes, tornaremos aos nossos fogares, se a Benemérita nos deixar chegar sem mengua de pontos, por aspirar, respirar ou suspirar polo trebelho.

Ficamos tambén convocados para o día 8 de Novembro em Santo Estevo de Ribas del Sil, num Magosto Consuetudinário com Senhoras, que vai ser apoteósico, já adiantamos.

Umha aperta e aqui fica, para o que seja de mandar, o Secretário de Sempre e para Sempre, Perenne, Perpétuo ou até que o Corpo lhe aguante, e vos que o vexades.

Giuseppe Paussatta, ditto “Ubérrimo”
O Secretário das Actas