Convocatoria Equinocio Primavera (Da Lampreia) - As Neves 25 de março 2017
O SUPREMO SANEDRIM DA IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS na sua reunião da pasada segunda feira ACORDOU convocar oficialmente
O CAPÍTULO CORRESPONDENTE AO EQUINOCIO DE PRIMAVERA, QUE NESTA OCASIÃO SE DESIGNARÁ COMO “DA LAMPREIA” E QUE TERÁ LUGAR EM AS NEVES (Pontevedra) O DIA VINTECINCO DO MES EM QUE ANDAMOS, MARÇO, com a Primavera ainda recem nada e a lampreia no seu sazóm.
Polo tanto eu prego-o a todos os ventos, para nossos sempre bem dispostos Irmandinhos e para as Confrarias enogastronómicas amigas de alem e aquem Minho que:
Polas 12 horas do dia 25 vindeiro nos atoparemos todos, bem encapados, ensombreirados e medalhados (o báculo é opcional) nas imediações da Cámara Municipal de As Neves, onde seremos acolhidos, nos e as Confrarias que nos acompanhem, com os fastos que merecemos e tambem pola nossa parte apresentaremos cumprimentos ao representante da Cámara. Parlamentos de rigor, boas vindas e bom conhezimento e uns e outros ficando á reciproca.
12’30 h. No Mercado Municipal apoteósica cata crítica, comentada, discutida e concatenada de vinhos; apoteoses polo marco simpático e apoteóses polos vinhos diferentes que apresentaremos baixo a escolha contactos e conseguimentos do Síndico, do Secretario e muito especialmente dos irmandinhos Antonio Calviño e Indalecio Cuevas, no mais selecto do Condado..
Designadamente:
Brancos:
1. “La Val Mas que 2”, das adegas La Val, asim chamado porque na sua elaboração participam mais de duas castes, digamos que tres: albariño (base), trajadura e loureiro.
2. Bágoa do Miño “Lágrima”, da adega As Laxas, vinho de pago da finca “O Pucha”, monovarietal albarinho, uva seleccionada, de elaboração complexa e meticulosa que remata na calidade de um vinho selecto.
3. “Abadia de Tortoreos” das Adegas Luz, monovarietal albarinho producido em zona de magníficos vinhedos.
Tintos:
1. “Davila C100” de Adegas Valmiñor, monovarietal da caste “castañal”, variedade autoctona da sub-zona do Rosal; seis meses em barrica.
2. “Torroxal”, tambem Adegas Valmiñor. Polivarietal das castes souson, brancellao e caiño tinto.
3. “Señorio de Rubiós Tinto”, das adegas Cotorredondo, uva selecionada das castes Souson, Brancellao e Caiño tinto, sub-zona do Rosal,, maceração, fermentação malolactica e breve criança em barricas bordelesas de carvalho francés.
Como vos quedou o corpinho?
14 h. Na Igreja parroquial temos uma cita com nossos irmandinhos no alem e mais com os que decidem vencelharse com nos neste mundo de tributo ao vinho e de liberação trimestral da monotonía familiar de fins de semana. Cinco arriscados cabaleiros que, superadas as armadilhas e requisitos a que forom sometidos, acadarom a dignidade propia dos membros de esta Irmandade (arriscada, filantrópica, crítica, catárquica, filarmónica, psicotrópica… e todos os demais aditamentos de que tanto gostava nosso Secretario Perpétuo Pepe Posada) Citas que despacharemos em laica pregaria comunitaria no primeiro caso e alegre juramento no segundo.
14’30 ou 15 h. Na CASA
CALVIÑO, templo da boa comida, a apoteose chega ao seu climax com uma ementa delicadamente escolhida para cumprimentar, honrar e por sempre enaltecer á rainha ancestral, neste caso do rio Minho, que nos vai deixar tremendo as papilas gustatorias com o especial saber, carinho e preparação que lhe acrescenta Cecilia nos fogoes. Temos para disfrutar:
1. Empanada de Lampreia.
2. Carpaccio de lampreia em escabeche.
3. Lampreia afumada recheia.
4. Lampreia á bordalesa.
5. Postres especiais da casa.
Vinho tinto Señorío de Rubiós Sousom; haverá branco para os raritos. Cafés, chupitos. Festa rachada com cánticos populares, habaneras e boleros. Todo por módicos 55 €.
E ao remate, qualquera hora, pobre de mim! Volta ao doce fogar.
NOTA: Ja sabedes, há que anotar-se com premura. Temos o espaço para o almoço limitado. Chamade como sempre ao 988228420, 686964053 ou 636990336 ou aos c.e. irmandadedosvinhosgalegos@gmail.com, nemebarxa@barxadvogados,gal, jmfanguiano@gmail.com, apascual@advgrupo.com e nachopereiracalvino@gmailcom
OUTRA NOTA.- O irmandinho Carlos Herrera (607492704) contratou uma carrinha/onibus para os que queram trasladarse e regresar sem riscos desde Pontevedra e Vigo; podedes contactar com ele. Os de Ourense, de momento, so tenhem projecto de baixar o Minho em batiscafo.
Recebede o abraço fraternal, báquico e dionisiaco (há que estar a bem com todos) de sempre e aquí me tedes como de ritual expectante por saber quantos somos o se não somos e neste caso por saber se algún, por preguizoso, vai ficar fora por lotação esgotada.
Asdo: nemésio barxa, Preboste.
Nemésio Barxa.- Preboste.